ΕΡΓΑΝΗ: Νέα έκδοση της εφαρμογής CardScanner 1.3.1 – Οδηγίες, Συχνές Ερωτήσεις – Απαντήσεις

ΕΡΓΑΝΗ: Νέα έκδοση της εφαρμογής CardScanner 1.3.1 - Οδηγίες, Συχνές Ερωτήσεις - Απαντήσεις

ΕΡΓΑΝΗ: Νέα έκδοση της εφαρμογής CardScanner 1.3.1 – Οδηγίες, Συχνές Ερωτήσεις – Απαντήσεις

 

1. Ερώτηση: Για τη λήψη των μοναδικών QR CODE εκ μέρους των Εργαζομένων απαιτείται να έχει ολοκληρωθεί η απογραφική “Δήλωση Μεταβολής Στοιχείων Εργασιακής Σχέσης” ή οι Εργαζόμενοι δύνανται να προβούν στη διαδικασία ταυτοποίησης και νωρίτερα;

Απάντηση: Το QR Code αποτελεί το στοιχείο που συνδέει και προσδιορίζει τη μοναδικότητα της σχέσης εργαζόμενου και εργοδότη.

Σε κάθε περίπτωση η υποχρέωση χρήσης της ψηφιακής κάρτας ξεκινάει από την υπαγωγή της κάθε επιχείρησης/εργοδότη στον Μηχανισμό της Κάρτας Εργασίας, και το QR είναι διαθέσιμο για όλο το Προσωπικό της επιχείρησης. Για την επιχείρηση είναι διαθέσιμα μέσω της διαδικτυακής πύλης του ΠΣ Εργάνη (https://eservices.yeka.gr) και για τον εργαζόμενο είναι διαθέσιμο στο myErgani.gov.gr και στο myErgani mobile app.

2. Ερώτηση: Σε περίπτωση νέας πρόσληψης, από πότε ο Εργαζόμενος θα μπορεί να λαμβάνει το QR Code; Θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η υποβολή του νέου Εντύπου Ε.3.;

Απάντηση: Προφανώς θα πρέπει να έχει ολοκληρωθεί η υποβολή του Εντύπου Ε3.

3. Ερώτηση: Στην περίπτωση της διεπαφής – Νέο WEB API (διασύνδεση συστήματος ωρομέτρησης πχ μιας επιχείρησης, με το ΕΡΓΑΝΗ ΙΙ), απαιτείται η χρήση Κάρτας Εργασίας μόνο με QR Code ή μπορεί να συνεχιστεί η χρήση των υφιστάμενων καρτών (Card Reader χωρίς QR code) εισόδου/ωρομέτρησης;

Απάντηση: Μπορεί να γίνεται ωρομέτρηση με όποιο τρόπο επιθυμεί η επιχείρηση. Η δήλωση των στοιχείων Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας πρέπει να έχει τα στοιχεία που απαιτούνται, όπως περιγράφονται στον Οδηγό Επιχειρήσεων για την Κάρτα Εργασίας.

4. Ερώτηση: Τα QR Code που λαμβάνονται μέσω της ιστοσελίδας myErgani.gov.gr θα ισχύουν και στο παραγωγικό περιβάλλον;

Απάντηση: Τα QR Code είναι διαθέσιμα μέσω της διαδικτυακής πύλης του ΠΣ Εργάνη (https://eservices.yeka.gr) και του web portal myErgani.gov.gr και ισχύουν μόνο και αποκλειστικά για το παραγωγικό περιβάλλον του ΠΣ Εργάνη.

5. Ερώτηση: Το QR Code που παράγεται από το Υπουργείο για κάθε εργαζόμενο είναι σε αναγνώσιμη μορφή ώστε να μπορεί να χρησιμοποιηθεί και για άλλες εφαρμογές (όπως στο παράδειγμα που αναφέρεται στον οδηγό χρήσης του Εργοδότη) ή είναι κρυπτογραφημένο?

Απάντηση: To QR εμπεριέχει ανοιχτά τα δεδομένα ΑΦΜ, ΕΠΩΝΥΜΟ, ΟΝΟΜΑ, SYSTEM ID Εργοδότη. Η απόφαση αυτή την στιγμή είναι να μην κρυπτογραφηθούν για να διευκολύνουν τη διαδικασία των δηλώσεων.

6. Ερώτηση: Υπάρχει η δυνατότητα της μαζικής εκτύπωσης των QR codes των εργαζομένων μέσα από την πλατφόρμα του Εργάνη ή αν έχετε να μας προτείνετε κάποια άλλη εναλλακτική λύση;

Απάντηση: Στο τρέχοντα σχεδιασμό δεν υπάρχει αυτή την στιγμή τέτοια δυνατότητα. Οι εναλλακτικές λύσεις: κάθε εργαζόμενος μπορεί να κατεβάσει/εκτυπώσει το QR code μέσω του myErgani.gov.gr και myErgani app, ο εργοδότης (ή χρήστης παραρτήματος) μπορεί να κατεβάσει/εκτυπώσει σε pdf, ένα για κάθε εργαζόμενο μέσω της διαδικτυακής πύλης του ΠΣ Εργάνη (https://eservices.yeka.gr).

7. Ερώτηση: Τέλος, έχει έρθει στην προσοχή μας ότι υπάρχει επιχείρηση που οι εργαζόμενοι σαρώνουν το QR code όταν ανοίγουν και κλείνουν τον υπολογιστή τους. Γνωρίζετε μήπως ποια είναι προκειμένου να επικοινωνήσουμε μαζί τους;

Απάντηση: Αφορά παρουσίαση desktop εφαρμογής για τη δήλωση έναρξης/λήξης του ωραρίου από κάθε εργαζόμενο. Να διευκρινίσουμε εδώ ότι οι εργαζόμενοι δεν σαρώνουν QR Codes.

8. Ερώτηση: Τα QR Code που λαμβάνονται μέσω της ιστοσελίδα My Ergani ισχύουν και για το δοκιμαστικό και για το παραγωγικό περιβάλλον του ΠΣ Εργάνη;

Απάντηση: Τα QR Code που είναι διαθέσιμα μέσω του web portal myErgani.gov.gr ή μέσω της διαδικτυακής πύλης του ΠΣ Εργάνη (https://eservices.yeka.gr), ισχύουν μόνο και αποκλειστικά για το παραγωγικό ΠΣ Εργάνη.

9. Ερώτηση: Κατά την σάρωση του QR Code παρουσιάστηκε το παρακάτω μήνυμα σφάλματος [WRKCardSE not valid]
Μήνυμα σφάλματος: Type: WRKCardSE not valid.
Ποια αιτία για το συγκεκριμενο σφάλμα;

Απάντηση: Η πιο πιθανή αιτία για το σφάλμα που στείλατε είναι ότι, ο χρήστης παραρτήματος που χρησιμοποιήθηκε για login στη συγκεκριμένη συσκευή & CardScanner app δεν έχει τα απαραίτητα δικαιώματα για να υποβάλλει δηλώσεις Κάρτας Εργασίας (πρόσβαση στο έντυπο «Δήλωση Έναρξης / Λήξης εργασίας…») Υπενθυμίζουμε ότι, για χρήστη Παραρτήματος, αν δεν έχετε επιλέξει συγκεκριμένα «Διαθέσιμα Έντυπα» από τη διαθέσιμη λίστα, τότε ο χρήστης θα έχει δυνατότητα υποβολής για όλα τα έντυπα/διαδικασίες στο ΠΣ Εργάνη. Αν όμως έχετε επιλέξει ένα ή περισσότερα Έντυπα, τότε ο χρήστης παραρτήματος θα έχει δυνατότητα υποβολής μόνο για τα συγκεκριμένα έντυπα.

10. Ερώτηση: Οι εργαζόμενοι στην επιχείρησή μας απασχολούνται Δευτέρα έως Πέμπτη (8) οκτώ ώρες καθημερινά και την Παρασκευή 7 ώρες. Πώς διαχειριζόμαστε τη συμπλήρωση του Εντύπου Ε3, θα πρέπει να υποβληθεί σχετικό πρόγραμμα εργασίας με επισυναπτόμενο αρχείο και τι ενέργειες θα πρέπει να γίνουν στη συνέχεια (π.χ. υποβολή εβδομαδιαίου προγράμματος;

Απάντηση: Για την πρώτη 1η μέρα εργασίας έχει υποβληθεί το Ε3 με έναρξη και λήξη της εργασίας, στην συνέχεια όμως θα πρέπει να υποβληθεί η οργάνωση χρόνου εργασίας είτε με Σταθερό Εβδομαδιαίο είτε με Ωράριο Απασχόλησης -Τροποποιούμενο/Μεταβαλλόμενο, πάντα πριν την έναρξη του ωραρίου ή της οργάνωσης του χρόνου εργασίας. Προφανώς με την ολοκλήρωση της υποβολής του Εντύπου Ε3 ο Εργαζόμενος θα μπορεί να λαμβάνει το QR Code, μέσω της διαδικτυακής πύλης του ΠΣ Εργάνη (https://eservices.yeka.gr) και του web portal myErgani.gov.gr.

11. Ερώτηση: Κατά πόσο μπορεί η εφαρμογή Εργοδότη για την Κάρτα Εργασίας Ergani CardScanner να είναι προσβάσιμη/διαθέσιμη μέσω απλού web browser (πχ Microsoft Edge, Mozilla Firefox) και αν ναι ποιο είναι το αντίστοιχο url το οποίο μπορεί κανείς να χρησιμοποιήσει. (Παρακαλώ να ληφθεί υπόψη ότι σαν εταιρία διαθέτουμε All in one PC-Οθόνη με ενσωματωμένη κάμερα και μια τέτοια δυνατότητα θα μας χρησίμευε πάρα πολύ, αντί για την χρήση tablet/smartphone);

Απάντηση: Στο τρέχοντα σχεδιασμό δεν υπάρχει αυτή την στιγμή η δυνατότητα που περιγράφετε, για την ανάγνωση Κάρτας Εργασίας μέσω web browser και desktop PC.

12. Ερώτηση: Αν μπορεί να μας διατεθεί το apk της mobile εφαρμογής (και όχι μόνο μέσω Google play) λαμβάνοντας υπόψη ότι σαν εταιρία διαθέτουμε Android συσκευές οι οποίες όμως δεν διαθέτουν Google Play.

Απάντηση: Η εφαρμογή έχει υλοποιηθεί και υποστηρίζει κινητές συσκευές smartphone ή tablet, με λειτουργικό android ή iOS και πρόσβαση στις πλατφόρμες Google Play ή App Store, αντίστοιχα.

13. Ερώτηση: Αν μπορεί για κάθε περιφέρεια ή υποκατάστημα που διαθέτουμε να υπάρχει ένας ακόμη ξεχωριστός χρήστης (με αντίστοιχο φυσικά password) o οποίος θα έχει πρόσβαση μόνο στην συγκεκριμένη εφαρμογή (δυνατότητα πρόσβασης σε Δηλώσεις έναρξης λήξης και μόνο) και σε κανένα άλλο functionality/δυνατότητα της γενικής εφαρμογής του Εργάνη.

Απάντηση: Ναι, μπορεί να δημιουργηθεί νέος Χρήστης Παραρτήματος (ή περισσότεροι από έναν) και να έχει ρόλο/πρόσβαση από τα Διαθέσιμα Έντυπα μόνο στην επιλογή «Δήλωση Έναρξης / Λήξης Εργασίας». Επίσης, κατά τη δημιουργία του Χρήστη Παραρτήματος μπορεί να επιλεχθεί «Χρήση μόνο από Υπηρεσίες Διαλειτουργικότητας», έτσι ώστε ο συγκεκριμένος χρήστης να μην μπορεί να κάνει login στη διαδικτυακή πύλη του ΠΣ Εργάνη (https://eservices.yeka.gr).

14. Ερώτηση: Ποιος θα έχει το δικαίωμα χρήσης στην περίπτωση του CardScanner από την πλευρά του εργοδότη; Πώς θα παρακολουθείται;

Απάντηση: Χρήστης Εργοδότης ή Χρήστης Παραρτήματος με δικαίωμα στο συγκεκριμένο έντυπο (Έναρξης – Λήξης ).

15. Ερώτηση: Ποια είναι η μικρότερη έκδοση android που πρέπει να έχουν οι συσκευές για να μπορέσουν να εκτελέσουν την εφαρμογή CardScanner;

Απάντηση: Tablet/smartphone με Android OS 7+, iOS 11+, κάμερα, WiFi και 4G support

16.  Ερώτηση: Η εφαρμογή CardScanner θα υπάρχει διαθέσιμη και σε Desktop/Windows (url);

Απάντηση: Όχι. Η εφαρμογή λειτουργεί σε φορητές συσκευές Android OS / iOS (Apple) με κάμερα.

17. Ερώτηση: Θα υπάρξει δυνατότητα ο δημιουργημένος νέος χρήστης ανά παράρτημα, να έχει δικαίωμα αποκλειστικά και μόνο δικαίωμα χρήσης (Login) της εφαρμογής Ergani CardScanner και όχι πρόσβασης στο Εργάνη;

Απάντηση: Ναι. Η συγκεκριμένη λειτουργία έχει προστεθεί στο παραγωγικό περιβάλλον Εργάνη και στους χρήστες με κωδικούς Εργάνη θα πρέπει να πραγματοποιηθεί η επιλογή [Χρήση μόνο από Υπηρεσίες Διαλειτουργικότητας] ΝΑΙ

18. Ερώτηση: 01/07/2022 – Εργαζόμενοι κατά την προσέλευση ή την αποχώρηση εμφανίζονται εκπρόθεσμοι ενώ τα χτυπήματα τους είναι εντός των ωρών εργασίας τους. Επίσης, θα θέλαμε να αναφέρουμε ότι εργαζόμενοι των ίδιων παραρτημάτων δεν είχαν παρόμοιο θέμα. Οι ενδείξεις των εκπρόθεσμων χτυπημάτων στο ιστορικό της συσκευής σάρωσης είναι χρώματος πορτοκαλί.

Απάντηση: Κατά την υποβολή των γεγονότων προσέλευσης/αποχώρησης, ο μηχανισμός της Κάρτας Εργασίας δεν εξετάζει αν τα «χτυπήματα» είναι εντός των ωρών εργασίας για κάθε εργαζόμενου.

Στην εφαρμογή CardScanner για τη σάρωση και υποβολή γεγονότων προσέλευσης/αποχώρησης εργαζόμενου, ο χαρακτηρισμός «εκπρόθεσμος» αναφέρεται στον χρόνο υποβολής (διαβίβασης) των «χτυπημάτων» στο ΠΣ Εργάνη σε σύγκριση με τον χρόνο καταγραφής του γεγονότος (σάρωση Κάρτας).

Η πιο πιθανή αιτία για το πρόβλημα που αναφέρετε είναι ότι για ένα χρονικό διάστημα άνω των 15’ η συσκευή (smartphone) με την εφαρμογή CardScanner δεν είχε πρόσβαση στο internet ή αντιμετώπιζε κάποιο άλλο τεχνικό θέμα. Υπενθυμίζουμε ότι, όταν η συσκευή δεν έχει ενεργή σύνδεση δικτύου, εμφανίζεται κατάλληλη ειδοποίηση (Εκτός σύνδεσης) στην οθόνη, μέχρις ότου αποκατασταθεί η σύνδεση. Το γεγονός ότι για άλλους εργαζόμενους του ίδιου παραρτήματος δεν παρατηρήθηκε το ίδιο θέμα μάλλον σημαίνει ότι κάποια στιγμή το πρόβλημα σύνδεσης της συσκευής στο δίκτυο αποκαταστάθηκε.

19. Ερώτηση: 05/07/2022 – Όλοι οι εργαζόμενοι του ίδιου παραρτήματος εμφανίζονται εκπρόθεσμοι στην αποχώρηση ενώ τα χτυπήματά τους είναι εντός των ωρών εργασίας τους.

Απάντηση: Το πρόβλημα που καταγράφετε φαίνεται ότι είναι το ίδιο με το προηγούμενο από 01/07/2022. Τα δεδομένα Κάρτας Εργασίας διαβιβάζονται περιοδικά από την εφαρμογή CardScanner στο ΠΣ Εργάνη άμεσα, εντός χρονικού διαστήματος μέχρι 60”. Κατά την αποχώρηση των εργαζόμενων από κάθε παράρτημα, μετά τη σάρωση της Ψηφιακής Κάρτας Εργασίας (για τον τελευταίο εργαζόμενο) προτείνεται να γίνει χρήση του «Συγχρονισμού» στην εφαρμογή CardScanner, για την επιβεβαίωση ότι όλα τα δεδομένα Κάρτας έχουν υποβληθεί επιτυχώς.

20. Ερώτηση: 05/07/2022 – Σε εργαζόμενους του παραρτήματος 7 εμφανίστηκε το μήνυμα λάθους «Το ΑΦΜ ############ δεν αντιστοιχεί στο Επώνυμο βάσει στοιχείων ΓΓΔΕ» Εμφανίστηκε για 1η φορά χθες και όχι στα προηγούμενα «χτυπήματα» των συγκεκριμένων εργαζόμενων.

Απάντηση: Το μήνυμα λάθους της εφαρμογής CardScanner αφορά συγκεκριμένη εργαζόμενη στο παράρτημα 7 και πιο συγκεκριμένα, πρόβλημα αναντιστοιχίας μεταξύ ΑΦΜ και επωνύμου (βάσει στοιχείων από ΓΓΔΕ) το οποίο εντοπίστηκε κατά την υποβολή στο ΠΣ Εργάνη.
Μπορείτε να ελέγξετε τα καταχωρημένα στοιχεία της συγκεκριμένης εργαζόμενης μέσω του ΠΣ Εργάνη, στην κατηγορία Μητρώα >> «Στοιχεία Προσωπικού» και «Στοιχεία Προσωπικού βάσει ΓΓΔΕ». Σχετικό Εγχειρίδιο Χρήσης του ΠΣ Εργάνη για την επιχείρηση/εργοδότη με Βασικές Πληροφορίες Έκδοση 16.03.2022, σελίδα 14 «Στοιχεία Προσωπικού Βάσει ΓΓΔΕ»

21. Ερώτηση: Με την παρούσα επικοινωνία θα θέλαμε να σας μεταφέρουμε ένα πολύ σοβαρό ζήτημα στο οποίο γίναμε μάρτυρες σήμερα και αφορά στο θέμα της ψηφιακής κάρτας και ψηφιακής οργάνωσης χρόνου εργασίας. Πιο συγκεκριμένα, σήμερα κατά την προσέλευση εργαζομένης στον χώρο εργασίας, ακολουθώντας την ορθή διαδικασία scanning του QR code της ψηφιακής κάρτας εργασίας, δεν ολοκληρώθηκε η διαδικασία καθώς εμφανίστηκε μήνυμα λάθους «Αναντιστοιχία Προσωπικών στοιχείων εργαζομένου» με αποτέλεσμα την μη καταχώρηση της ώρας προσέλευσης.
Αντιμέτωποι λοιπόν με το συγκεκριμένο θέμα, προχωρήσαμε τη διαδικασία με τους επόμενους εργαζόμενους οι οποίοι προσέρχονταν στην εργασία τους, όμως προς έκπληξή μας διαπιστώσαμε ότι το ηλεκτρονικό σύστημα είχε μπλοκάρει εμφανίζοντας το ίδιο αρχικό μήνυμα για οποιονδήποτε εργαζόμενο έκανε scanning του QR code της ψηφιακής κάρτας εργασίας του.

Στη συνέχεια διορθώσαμε την αρχική αναντιστοιχία και καταχωρήσαμε την ώρα προσέλευσης της εργαζομένης με τη νέα πλέον επικαιροποιημένη κάρτα, όμως δυστυχώς το πρόβλημα για τους υπόλοιπους εργαζόμενους παρέμεινε, ο συγχρονισμός ήταν αδύνατος και όλες οι υποβολές εμφανίζονταν ως εκπρόθεσμες.

Απάντηση: Σχετικά με την περίπτωση εργαζόμενης με στοιχεία (ΑΦΜ, Επώνυμο, Όνομα) που δεν αντιστοιχούν στα στοιχεία από ΓΓΔΕ:

α) Στο ΠΣ Εργάνη, μέσω της επιλογής στο βασικό μενού: ΜΗΤΡΩΑ > «Στοιχεία Προσωπικού Βάσει ΓΓΔΕ» μπορείτε να δείτε τα στοιχεία από ΓΓΔΕ

β) Στη συνέχεια, πρέπει να πραγματοποιήσετε επικαιροποίηση των δηλωθέντων στοιχείων εργαζόμενου. Ο πιο απλός τρόπος είναι μέσω νέας Δήλωσης Μεταβολής Στοιχείων Εργασιακής Σχέσης – ΕΝΤΥPΑ ΣΕΠΕ.

[Για τη διαδικασία αυτή, παρέχονται πληροφορίες για την επιχείρηση/εργοδότη και αναφέρονται στο Εγχειρίδιο Χρήσης για την επιχείρηση/εργοδότη 07/10/2021
Εγχειρίδιο Χρήσης στην Ηλεκτρονική Υπηρεσία https://eservices.yeka.gr/ΠΣ Εργάνη, για την επιχείρηση/εργοδότη με Βασικές Πληροφορίες και οδηγίες, νέα Έκδοση 15.03.2022
Το οποίο και είναι διαθέσιμο και για τους Εξωτερικούς και τους Εσωτερικούς Χρήστες του ΠΣ Εργάνη.
Οι ανακοινώσεις – ενημερώσεις εμφανίζονται στο ΠΣ Εργάνη στον αντίστοιχο σύνδεσμο πάνω δεξιά.
Ενότητα 5. Λειτουργικότητες στο μητρώο του ΠΣ Εργάνη σελίδα 12- υποενότητες β. «Στοιχεία Προσωπικού Βάσει ΓΓΔΕ» σελίδα 14 και γ. «Μεμονωμένα ΑΦΜβάσει ΓΓΔΕ» σελίδα 15 και υποσημείωση Πρακτικές οδηγίες για διορθώσεις στοιχείων.]
Ακολούθως, και μετά την υποβολή τα επικαιροποιημένα στοιχεία θα πρέπει να εμφανιστούν άμεσα και στην εφαρμογή εργαζόμενου – myErgani app.

Επίσης, μετά την υποβολή τα επικαιροποιημένα στοιχεία θα εμφανιστούν άμεσα και στη διαδικτυακή πύλη του ΠΣ Εργάνη (https://eservices.yeka.gr) στα ΜΗΤΡΩΑ “ΣΤΟΙΧΕΙΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ” «Ψηφιακή Οργάνωση Χρόνου Εργασίας» όπου έχετε την δυνατότητα να εκτυπώσετε εκ νέου την Κάρτα.
Αν ο/η εργαζόμενος/η έχει τυπώσει την παλιά έκδοση της Κάρτας Εργασίας (QR Code), θα πρέπει να κατεβάσει και εκτυπώσει εκ νέου την Κάρτα.

Περαιτέρω, η εφαρμογή CardScanner ομαδοποιεί και προωθεί κάθε λεπτό τα δεδομένα Κάρτας στο ΠΣ Εργάνη. Αν μια περιοδική υποβολή δηλώσεων Κάρτας περιέχει χτύπημα Κάρτας με σφάλμα, όπως παραπάνω, τότε πρέπει ο χειριστής της εφαρμογής να σβήσει/αφαιρέσει την προβληματική εγγραφή από το Ιστορικό Δηλώσεων και να προχωρήσει σε επανυποβολή τα υπόλοιπα δεδομένα Κάρτας.

Στην οθόνη του Ιστορικού Δηλώσεων, με σάρωση δεξιά (swipe right) στην προβληματική εγγραφή εμφανίζεται ο κάδος διαγραφής [ΔΙΑΓΡΑΦΗ].

Στη συνέχεια, με το κουμπί [ΣΥΧΡΟΝΙΣΜΟΣ] ο χειριστής της εφαρμογής επανυποβάλει τα υπόλοιπα δεδομένα που είναι σε κατάσταση σφάλματος ή κατάσταση αναμονής.

22. Ερώτηση: Οι καταχωρήσεις (είσοδος-έξοδος) που έχουν ανέβει στο Εργάνη ΙΙ μέσω της εφαρμογής CardScanner, πώς θα γίνονται download στο πρόγραμμα ωρομέτρησης του εργοδότη για να υπολογιστεί η μισθοδοσία;

Απάντηση: Η δυνατότητα download αρχείων excel (μορφή *.xlsx) ή csv παρέχεται από το μενού [Εξαγωγή Αρχείων] << Καταστάσεις» στο https://eservices.yeka.gr/.

23. Ερώτηση: Υπάρχει καταγεγραμμένη μία εικόνα σφάλματος που εμφανίστηκε σήμερα σε τερματικό scanning, με μήνυμα «Πρέπει να συμπληρώσετε τον λόγο καθυστέρησης, αφού η ώρα κίνησης είναι εκτός του επιτρεπόμενου χρονικού ορίου και θεωρείται εκπρόθεσμη». Δεν μπορούμε να αντιληφθούμε τι ακριβώς προέκυψε.

Απάντηση: Το πιθανότερο από τα δεδομένα που εμφανίζονται είναι ότι υπήρχε διαφορά ώρας με το κινητό διότι η εφαρμογή CardScanner δεν επιτρέπει την αποστολή εκπρόθεσμων χωρίς την επιλογή αιτιολογίας.

24. Ερώτηση: Αντιμετωπίζουμε πρόβλημα με την αποστολή των δεδομένων προσέλευσης/αποχώρησης των εργαζομένων μας.
Συγκεκριμένα, τυχαία όχι σταθερά, σκανάρουμε το QR Code του εργαζομένου και ενώ έχουμε δίκτυο, μας τον κοκκινίζει και δεν τον στέλνει. Μπαίνοντας στο ΙΣΤΟΡΙΚΟ κάποιους τους πρασινίζει αυτόματα από μόνη της η εφαρμογή μετά από λίγα δευτερόλεπτα αλλά κάποιους δεν τους στέλνει και πρέπει να πάμε να το στείλουμε εκπρόθεσμα.

Απάντηση: (α) «…σκανάρουμε το QR-CODE του εργαζομένου και ενώ έχουμε δίκτυο «μας το κοκκινίζει» και δεν το στέλνει.»

Μια δήλωση Κάρτας κοκκινίζει όταν η εφαρμογή παίρνει σφάλμα από το ΠΣ Εργάνη κατά την υποβολή. Στο Ιστορικό Δηλώσεων, φαίνεται και η Αιτιολογία του κάθε σφάλματος. Το πρόβλημα δεν σχετίζεται με καθυστέρηση στην υποβολή (εκπρόθεσμη δήλωση) ή πρόβλημα στο δίκτυο.

(β) «Μπαίνοντας στο ΙΣΤΟΡΙΚΟ κάποιους τους «πρασινίζει αυτόματα» από μόνη της η εφαρμογή μετά από λίγα δευτερόλεπτα αλλά κάποιους δεν τους στέλνει» Η εφαρμογή CardScanner κάθε 1’ υποβάλει αυτόματα τα νέα χτυπήματα Κάρτας (από κατάσταση «σε αναμονή» γίνεται «επιτυχής»), αυτό είναι που βλέπουν όταν μπαίνουν στο Ιστορικό. Για όσες δηλώσεις έχουν κατάσταση «Σφάλμα», η εφαρμογή επίσης ξαναδοκιμάζει κάθε 1’ να τις υποβάλει στο ΠΣ Εργάνη.

(γ) «.αλλά κάποιους δεν τους στέλνει» όταν μετά από 14 αποτυχημένες προσπάθειες (κάθε λεπτό) μια δήλωση Κάρτας είναι καταγεγραμμένη πάνω από 15’ στο παρελθόν, πλέον μαρκάρεται από την εφαρμογή ως «Εκπρόθεσμη» και μπορεί να υποβληθεί μόνο με «Αιτιολογία Εκπρόθεσμης», κατόπιν επιλογής από τον χειριστή της συσκευής CardScanner (επιλογή αιτιολογίας από λίστα).

(δ) «Τι μπορεί να συμβαίνει και πως μπορούμε να αποφύγουμε την εκπρόθεσμη υποβολή»
– Να ελέγξετε την αιτιολογία σφάλματος που εμφανίζεται στην εφαρμογή για τις κόκκινες δηλώσεις.
– Να ελέγξετε ότι η συσκευή (κινητό/tablet) έχει σωστή ώρα Ελλάδος. Όταν υπάρχει απόκλιση ανάμεσα στην ώρα συσκευής και ώρα του ΠΣ Εργάνη (ώρα Ελλάδος), ενδέχεται κάποιες δηλώσεις Κάρτας να απορρίπτονται ως εκπρόθεσμες.
–  Να βεβαιωθείτε ότι η σύνδεση της συσκευής στο internet είναι αδιάλειπτη

25. Ερώτηση: Πώς θα δω το Ιστορικό και θα κάνω την επιβεβαίωση από το Ergani CardScanner mobile app ότι έχουν υποβληθεί όλες οι ενάρξεις ή οι λήξεις.

Απάντηση: Ανά πάσα στιγμή, πατώντας στο εικονίδιο του «Συγχρονισμού» μπορείτε να επιβεβαιώσετε ότι όλες οι καταγεγραμμένες δηλώσεις στο Ιστορικό Δηλώσεων έχουν υποβληθεί επιτυχώς στο ΠΣ Εργάνη. Σε περίπτωση δήλωσης με σφάλμα ή εκπρόθεσμης δήλωσης, ο χρήστης βλέπει κατάλληλο ενημερωτικό μήνυμα στην εφαρμογή.

Στο Ιστορικό Δηλώσεων διατίθεται επιλογή: [ΟΛΑ ή ΕΚΠΡΟΘΕΣΜΑ], επιβεβαιώστε ότι, έχετε επιλέξει [ΟΛΑ] και δεν τα βλέπετε.

26. Ερώτηση: Σε περίπτωση λάθους καταχώρησης ή μη αποστολής λόγω μη συγχρονισμού, των προσελεύσεων και αποχωρήσεων των υπαλλήλων μας, ποιο είναι το χρονικό περιθώριο υποβολής τους χειροκίνητα στο Εργάνη?

Απάντηση: Σε περίπτωση λάθους καταχώρησης, η εφαρμογή CardScanner app δίνει τη δυνατότητα «Ακύρωσης» ως ενέργεια από τον εργαζόμενο, στην οθόνη επαλήθευσης στοιχείων μετά την ανάγνωση Κάρτας (δείχνει ονοματεπώνυμο, «προσέλευση» ή «αποχώρηση» και ώρα).

Η δήλωση γεγονότος έναρξης / λήξης Κάρτας Εργασίας, δύναται να υποβληθεί με μέγιστο χρόνο καθυστέρησης (γεγονότος έναρξης / λήξης) 15’ Λεπτών. Το χρονικό περιθώριο υποβολής αφορά όλους τους τρόπους υποβολής είτε με συμπλήρωση της Φόρμα, είτε με εισαγωγή XML, είτε με την υποβολή μέσω API είτε με το CardScanner. Το μέγιστο χρονικό περιθώριο της δήλωσης γεγονότος έναρξης / λήξης Κάρτας Εργασίας είναι 15’ Λεπτά.

Power Tax Training Σεμινάρια Λογιστικής

Σεμινάρια Λογιστικής απο την Power Tax Training

Δείτε όλα τα σεμινάρια

Για τη βέλτιστη εμπειρία χρήσης του site, χρησιμοποιούμε cookies. Περισσότερες πληροφορίες

Οι ρυθμίσεις των cookies σε αυτή την ιστοσελίδα έχουν οριστεί σε "αποδοχή cookies" για να σας δώσουμε την καλύτερη δυνατή εμπειρία περιήγησης. Εάν συνεχίσετε να χρησιμοποιείτε αυτή την ιστοσελίδα χωρίς να αλλάξετε τις ρυθμίσεις των cookies σας ή κάνετε κλικ στο κουμπί "Κλείσιμο" παρακάτω τότε συναινείτε σε αυτό.

Κλείσιμο